קיץ חורף למנורות כבר עשית?

תמונה ראשית, לפוסט בנושא מנורות, ובו גרלנדת מנורות בסלון

בחורף הערבים והלילות מתארכים והתאורה הופכת להיות הרבה יותר משמעותית.
כמו שבחורף אנחנו לובשות יותר שכבות של בגדים כדי שלא יהיה לנו קר זה ממש חשוב להוסיף שכבות של תאורה בבית כדי שיהיה לנו יותר חם ונעים.

לכן ריכזתי כאן 5 דרכים להוסיף שכבות תאורה בלי הרבה מאמץ, שיהפכו את החשכה להרבה יותר נסבלת ואולי אפילו נעימה ומהנה. באמת שבמקרה, כל הסעיפים פה מפנים למוצרים מאיקאה כנראה כי שוודים מכירים טוב את הצורך הזה בשכבות תאורה נוספות בחורף ויודעים לתת לו מענה מדויק.

להדליק נרות

הדרך הכי פשוטה להוסיף תאורה ואווירה בחורף היא להדליק נרות.

אין דבר יותר מתאים וחגיגי מנרות לתקופה הקרה בשנה.
אם תחשבי על זה, בעידן החשמל שלנו מתי כבר יוצא להדליק נרות? רק בארועים מיוחדים.
בשבת, בחנוכה, ימי הולדת וימי זכרון.. כשאנחנו מדליקות נר ביום רגיל מיד האווירה והופכת מרגילה למיוחדת.
ואם נניח שיש לך ילדים בבית ולא מתאים לך כרגע להדליק נרות את יכולה למצוא באיקאה מנורות דמויות נרות עם ריצוד מיוחד שיוצר אפקט של בעירה. נכון שהם לא באמת יכול להחליף נרות אבל זה בעצם גוף תאורה נטען שיש אפשרות לכוון לו טיימר כך שיפעל 6 שעות, יכבבה את עצמו וידלק שוב למחרת באותה השעה, מושלם בעייני לתאורת חורף בין 6-12 בלילה.

לעמעם תאורה

יש קסם בתאורה מעומעמת, תחושה קוזית כזו שקשה להשיג עם אור בעוצמה מלאה. פעם כדי לעמעם את האור היה צריך להתקין דימר ומנורה מיוחדת היום את יכולה להפוך בקלות כל מנורה (למיטב הבנתי) למנורה שאפשר לעמעם בעזרת הסט TRADI שכולל נורה ושלט, מסתבר שהשלט החמוד הזה יכול לשלוט בעד 10 מנורות בו זמנית ולמיטב הבנתי יש גם רמקולים ועוד מכשירים חשמליים שיכולים להתחבר אליו. אני עוד צריכה לבדוק את זה.

גרילנדות

שרשרת נורות זה אחד הפתרונות הכי ורסטיליים שיש כדי להוסיף שכבה של תאורת חורף. אפשר לתלות את השרשרת על החלון, לפרוס אותה על השולחן או לשים אותה בצנצנת, קערה או עששית למראה של גוף תאורה מנצנץ.

תאורת קישוט

מנורת תקרה זה בסיסי, מנורות משימה כמו קריאה או עבודה זה חיוני אבל מנורות קישוט זה סוג של מותרות. זה משהו שאני לא בטוחה שאנשים מתעכבים עליו. טוב, אני אדבר בשם עצמי, אני יודעת שאני לא התעניינתי בזה עד לפני כמה ימים ועכשיו משום מה בא לי לשים מנורת אווירה בכל חדר באמת עם עדיפות לכזו שנדלקת ונכבית מעצמה ועובדת רק בשעות הערב. עוד אופציה טובה זו המנורה הזו שמתאימה גם לבית וגם לחוץ וניתנת לעמעום.

תאורת ריהוט

תאורה מתחת, מעל ובתוך רהיטים זאת עוד דרך להוסיף נקודות אור נעימות בבית וזה גם מאוד פרקטי אמנם מנורה בארון הבגדים זה לא טריוויאלי כמו מנורה לשולחן עבודה אבל זאת לגמרי מנורה משימה בעייני. המנורה הזו מופעלת על ידי חיישן כשפותחים וסוגרים את הארון, זה מאוד נוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

 הספר הדיגיטלי

בית שעובד בשבילך

נושאים חמים

יש לך שאלה?

תפריט נגישות