לא על הלבן לבדו

שולחן ערוך, ראנר בד אפור, צלחות בגווני אדמה סכו"ם זהב וזרי פרחים במרכזי שולחן

שבועות מזוהה כחג לבן. בגדים לבנים, גבינות, עוגות גבינה. לבן, לבן ועוד קצת לבן.
שבועות בעייני לא חייב להיות רק לבן. אפשר לקחת את הלבן
לכל מיני כיוונים ולצרף לו כל מיני אלמנטים שיגוונו אותו.
בפוסט הפעם ריכזתי לך 8 רעיונות לעיצוב שולחן רובם כוללים את הצבע הלבן בצורה כזו או אחרת אבל לוקחים אותו לכיוונים שונים ומגוונים. לכל עיצוב שולחן יש נושא משלו.
רוב התמונות לקוחות מעיצובי שולחן של חתונות.
אני לא מצליחה לבחור מה אני הכי אוהבת כולם כל כך יפים. אני אשמח לשמוע מה את הכי אהבת. חג שמח!!
אגב, בלחיצה על התמונה תוכלי לעבור לראות את האתר ממנו לקוחה התמונה.

לבן וזהב

מפה לבנה, פרחים לבנים, סכו״ם זהב ופמוטי אומים מוזהבים, כוסות וצלחות עם עיטור זהב.

מקור: style me pretty

ימי

איך הקוקוסים האלה תפסו אותי. איזה עיצוב שולחן מהמם. לא הייתי חושבת על זה כאלמנט עיצובי בעצמי, נגיעה טרופית מופלאה. קוקוסים אלמוגים ופרחים לבנים. אהבתי גם את הקונטרסט של הסכו״ם השחור עששיות הזכוכית עם מסגרת המתכת השחורה צלחות הקרמיקה והתפריטים המודפסים. מושלם בעייני. ואין לתמונה הזאת מקור היא פשוט מופיעה ככה בפינטרסט. אז לצערי אין לי למי לתת קרדיט על הגאונות הזו.

מקור: פינטרסט

טרופי

קורל הוא אחד הצבעים האהובים עליי. בעיקר בשילוב עם teal שזה צבע שלא קיים בשפה העברית. אפשר לקרוא לו טורקיז כחול. מאוד שימח אותי למצוא השראה לעריכת שולחן בצבע האהוב עליי ועוד עם טאצ׳ קובני ועלים טרופיים. הקשר במפיות, הזווית של העלה, הסכו״ם המוזהב פתקי ההושבה – אני אוהבת כאן הכל. חבל שקצת קשה לראות את סידור הפרחים. את יכולה לראות עוד תמונות כאן.

מקור: the wedding playbook

פסטל זרחני 

פרחים לבנים ופסטלים עם נגיעות זרחניות, מפיות תואמות, סכום וחבקים זהובים דמויי במבוק על מצע פליססמטים מקש. אפילו הירק נראה פה כמו מרקר. יכול להיות שזה הפילטר שהם השתמשו לתמונות אבל אני רוצה להאמין שלא. בכל מקרה זה ממש יפה בעייני. מקווה שגם בעינייך.

מקור: pizzazzerie

שיבולים זהובים

אהבתי מאוד את העריכה הזאת בניגוד לתפיסה הרווחת ששיבולים צריכים להגיע עם צבע לבן. דווקא השילוב שלהם כאן עם ראנר שחור, צלחות כוסות ונרות שחורים, פמוטים וסכו״ם בזהב מבליטה את הצבע הזהוב של השיבולים. אהבתי מאוד!!

מקור: patterns and prosecco

פירותי

בהשראת הביכורים של שבועות. אהבתי מאוד את העיצוב הזה שכולל פלייסמטים מקש, מפיות תחרה, נרות לבנים סידורי פרחים בצבעי ורוד וכתום עם קצת ירק ואפרסקים עם דגלוני שם.

מקור: style me pretty

אדמתי

עוד תמונה שפשוט משוטטת לה ברחבי הפינטרסט נטולת מקור היא של השולחן האדמתי היפייפה הזה. שילוב של לבן, אפור, חום, יוטה, וקצת זהב. קשר נהדר במפית, צלחות שאני לא מצליחה להבין אם הן קרמיקה אבן או עץ אבל בכל מקרה הן מהממות בשילוב עם הסכו״ם הזהוב. והבד האפור.

מקור: פינטרסט

חולי

בכנות לא ברור מה קורה לי… אחרי שני ילדים פתאום חיתולי טטרה נראים לי המפיות האולטימטיביות והכי מוזר זה שזה אשכרה יפה בעייני. עם כל חיתולי הטטרה שמסתובבים אצלנו בבית נראה לי שאני יודעת מה העיצוב הנבחר.

מקור: june bug weddings

תמונת קאבר: פינטרסט

שירי פופינס דולב

מחברת הספר "בית שעובד בשבילך", מרצה ומלווה תהליכים לארגון הבית.
איקאה הוא המקום השמח שלי, אני חנונית של פתרונות אחסון ומכורה לפרוייקטים של DIY. המטרה שלי? ללמד אותך איך ליצור לעצמך בית שאת לא צריכה לסדר (את יכולה אם בא ממש לך)

אהבת? מוזמנת לשתף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

חיפוש!

איזה נושא מעניין אותך היום?

הספר הדיגיטלי

בית שעובד בשבילך

נושאים חמים

אישה עם ספר על הראש - במה את מאמינה
ארגון ועיצוב

במה את מאמינה?

לגדול בעולם הזה אומר שאנחנו מתחנכות על ערכים שמישהו שהיה משמעותי בחיינו מאמין בהם.לחיות בחיים האלה אומר שאנשים מסתכלים עלינו

קרא עוד »

יש לך שאלה?

תפריט נגישות