שידת החתלה אפוטקרי

תקופת ההריון היא תמיד תקופה של קינון ואיסוף חפצים לקראת הבייבי שבדרך ובשבילי זאת הייתה הזדמנות נהדרת לחדש ולדייק את העיצוב לבית! כשהתחלנו לספר למשפחה שאנחנו בהריון, דודה שלי הציעה לנו את שידת ההחתלה שלה. השידה מאוד איכותית ושמחנו על ההצעה. היתה בעיה אחת קטנה…

העיצוב והצבעים שלה לא כל כך התאימו למה שרציתי שיהיה בחדר (תכלת לא ממש משתלב אצלנו בבית). חוץ מזה אני לא כל כך מתחברת לעיצוב ״ילדותי״ ומבחינתי גם עיצוב לילדים יכול להיות בוגר. הרהיטים שמיועדים לילדים נוטים לזוז ממקום למקום בבית ולכן כשהם מעוצבים בצבעים נייטרלים וסגנון שמתאים לכל הבית, הם יכולים להשתלב יפה בכל מקום ולא הופכים את הבית לגן ילדים.

ככה נראתה השידה המקורית

מהפעם הראשונה שראיתי את השידה, ידעתי שבא לי להפוך אותה למשהו מיוחד. אז החלטתי להפוך אותה לשידת בית מרקחת (בעברית זה נשמע נורא) או באנגלית apothecary chest (שם שנוטף סטייל). זה היה פרוייקט קל, כיפי ומאוד מרגש!!

כדי להפוך את השידה שהייתה לי לשידת אפוטקרי הייתי צריכה לייצר אשלייה של מגרות קטנות. למזלי מצאתי חתיכות עץ ליצירה שהתאימו למידות של השידה. יש מגוון מידות אז זה בהחלט יכול להתאים לעוד גדלים של שידות.

מצאתי בחנות היצירה אקוורל, רעננה את כל החומרים הדרושים:

16 חתיכות עץ

שפכטל לעץ

צבע גיר של רסטולאום

מברשות ג׳ינג׳יות משני סוגים,

עוד השתמשתי ולא מצולמים נייר זכוכית ודבק עץ גורילה.

צבע אקרילי חום לא ברור לי מה הוא עושה בתמונה (כנראה התגנב מפרוייקט אחר ?)

התחלתי בעיצוב המגירות עצמן, הוצאתי אותן והסרתי את הידיות ואת האפליקציות של הדגים שהיו מודבקות על המגירה השניה.

מילאתי את החורים בשפכטל, נתתי לו להתייבש ואז בעדינות שייפתי עם נייר זכוכית.

הדבקתי את חתיכות העץ עם דבק העץ ואז צבעתי אותן עם הצבע של רסטולאום שתיים או שלוש שכבות אני כבר לא זוכרת.

אחרי שהמגירות היו מוכנות, הפנתי לצבוע את כל השידה.

ולסיום הברגתי ידיות עם תווית שהזמנתי מאמזון. כדי שהידיות יהיו ממורכזות (בכל זאת הייתי צריכה להבריג 16 ידיות הכנתי שבלונה) החתול כמובן בא לעזור.

וככה נראית השידה בחדר המיועד.

כמו שאת רואה, להפוך את הרהיטים בבית למעוצבים ותואמים את הסגנון שאת אוהבת זה ממש לא סיפור. זה גם לא צריך לעלות הרבה כסף. את תמיד יכולה לקחת רהיט יד שנייה ועם קצת יצירתיות והשקעה את מקבלת רהיט מעוצב וכיפי שמתאים במיוחד לך ויכול להישאר איתך שנים.

מה דעתך? האם יש לך בבית רהיט שחידשת לאחרונה, או כזה שאת רוצה לחדש ולא יודעת מאיפה להתחיל? את מוזמנת לכתוב לי כאן.. או לשלוח הודעה פרטית, מבטיחה לענות לכל מי שתגיב.

שירי פופינס דולב

מחברת הספר "בית שעובד בשבילך", מרצה ומלווה תהליכים לארגון הבית.
איקאה הוא המקום השמח שלי, אני חנונית של פתרונות אחסון ומכורה לפרוייקטים של DIY. המטרה שלי? ללמד אותך איך ליצור לעצמך בית שאת לא צריכה לסדר (את יכולה אם בא ממש לך)

אהבת? מוזמנת לשתף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

חיפוש!

איזה נושא מעניין אותך היום?

הספר הדיגיטלי

בית שעובד בשבילך

נושאים חמים

אישה עם ספר על הראש - במה את מאמינה
ארגון ועיצוב

במה את מאמינה?

לגדול בעולם הזה אומר שאנחנו מתחנכות על ערכים שמישהו שהיה משמעותי בחיינו מאמין בהם.לחיות בחיים האלה אומר שאנשים מסתכלים עלינו

קרא עוד »

יש לך שאלה?

תפריט נגישות