הפוסטים הנבחרים לשנת 2019

הפוסטים הנבחרים לשנת 2019

שנה אזרחית חדשה זה זמן מצוין לסכם את השנה שהייתה ולתכנן את השנה הבאה אבל לפני כל זה אני רוצה להגיד לכן תודה. הבלוג הזה לא היה מה שהוא בלעדיכן. כל מי שקראה, פרגנה, הגיבה, שיתפה או תיקנה עזרה לי לשפר את הבלוג ולספק לכן תכנים יותר איכותיים.

הבלוג חגג החודש חמש שנים ואין ספק שזו הייתה השנה הכי משמעותית שלו. בתחילת השנה עלה העיצוב החדש של האתר, פתחתי סדרת פוסטים חודשית שנקראת ווישליסט שעלתה בתחילת כל חודש, וקיבלה תגובות מאוד טובות. באופן טבעי התכנים של הבלוג התרחבו וכללו גם נושאים שקשורים ללידה, הורות, תינוקות וילדים. כתבות נבחרות פורסמו במאקו וסה״כ היו השנה עשרות אלפי כניסות לאתר.

השנה גם יצאתי מחוץ לבלוג בשביל להמשיך ולהפיץ את בשורת הפזרת. עשיתי הרצאות על הבר שכולן לשמחתי היו סולד אאוט, העברתי תהליכי ליווי אישיים לריפוי בתים מפזרת, פתחתי קורס אונליין לריפוי פזרת שחלמתי עליו הרבה זמן ובעיקר התרגשתי עד דמעות מתגובות של נשים ששיתפו אותי שהן הצליחו לייצר מהפך אמיתי בבית בעקבות התכנים שלי.

לסיכום השנה שהייתה ריכזתי לך כאן את 6 הפוסטים הנבחרים לשנת 2019:

ריפוי הפזרת הראשון בהיסטוריה

איך תנקי אנרגיות לא טובות בבית 

7 החלטות שכדאי לאמץ לשנה החדשה 

איך גרמתי לדירה ל״החטף״ ב-3 ימים

מכתב למיכאל 

ווישליסט אוגוסט

מה מצפה לנו בשנה החדשה? ראיונות עם נשים מעניינות מכל מיני תחומים, הטבות ומבצעים ייחודיים לקוראות הבלוג, הדרכות אינטרנטיות וכמובן עוד תכנים של ארגון, עיצוב ושופינג לבית.

ובנימה אישית, אני מאוד אשמח לשמוע ממך. אם יש פוסטים שאהבת במיוחד, תכנים נוספים שהיית רוצה לקרוא עליהם, אם בא לך לשתף פעולה או להתראיין לבלוג את מוזמנת לכתוב לי למייל או לשלוח הודעה.

מאלחת לך שנה אזרחית מופלאה ומאורגנת! 🙂

שירי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

חיפוש!

איזה נושא מעניין אותך היום?

הספר הדיגיטלי

בית שעובד בשבילך

נושאים חמים

יש לך שאלה?

תפריט נגישות