ווישליסט יוני – נסיעות

מארגן מחולק לתיק

הווישליסט הפעם הוא בסימן נסיעות, כי עכשיו שהקורונה מאחורינו (פחות או יותר..) והקיץ כבר כמעט פה אנחנו כנראה נבלה פרקי זמן לא מבוטלים מחוץ לבית וגם שם כדאי שנהיה מאורגנות 🙂 אז ריכזתי לך תיקים, מארגנים לתיק, למזוודה, ואפילו לאוטו.
כמובן שאם ניסית את אחד המוצרים – אל תשכחי לעדכן!
מאחלת לך דרך צלחה ומאורגנת 🙂

תיק לים עם צידנית מובנית

גאון מי שחשב על זה. חייבת אחד כזה כי אם יש משהו מעצבן זה להיסחב עם כמה תיקים. אה וגם לשתות מים חמים חמש דקות אחרי שהגעת.

תא אחסון בין המושבים הקדמיים

אני אוהבת את התאים האלה כי אין דבר יותר מעצבן מטלפון/ אודם/ עט שנופל בין המושבים. התאים החמודים האלה יתפסו כל מה שנופל הצידה ומונע חפירות מעיקות מתחת לכסא. כמובן… שאפשר פשוט להשתמש לאחסון נוסף באוטו.

צילום: איקאה

קוביות אריזה

הגיע הזמן להגיד את זה! במזוודות אין מספיק כיסים… ואפשר ללכת לאיבוד בין כל הבגדים. הסט הזה כולל 6 קוביות אריזה בגדלים שונים שמתאימים לסוגי הביגוד השונים גרביים ותחתונים, חולצות, מכנסיים. זה חוסך מקום והופך את השימוש במזוודה להרבה יותר נוח.

צילום: packit

תיק קפוא

את התיק הזה פשוט מכניסים למקפיא בלילה (עד 12 שעות) כדי להפעיל את הג'ל המובנה בדפנות. בבוקר, הוא קפוא ומוכן לקרר  את תכולת התיק. מתאים לקניות מהסופר או כציידנית. אולי השליחים של קוויק צריכים אחד כזה…

צילום: איקאה

ארגונית לבד לתיק

כי כמו במזוודות גם בתיקים אין מספיק כיסים! לא ברור לי למה זה ככה אבל עכשיו זה כבר לא משנה. איקאה ייצרו ארגונית לבד לתיק בדיוק כדי לפתור את הבעיה הזו. זה גם מאפשר להעביר את כל החפצים מתיק אחד לאחר בקלות.

ארגונית לתא המטען

אני לא יודעת איך זה אצלך אבל אצלי תא המטען הוא כמו חור שחור ששואב אליו דברים שפשוט נעלמים לתוכו וצצים שנים אחר כך בלי שום הקשר. מפתיע? לא כל כך! אין בו חלוקה פנימית וגם לא כיסים!! הארגונית הזאת באה לתת מענה לבעיה, היא כוללת 2 רצועות קיבוע, 2 חוצצים ומתקן לשמירת טמפרטורת המזון.

כובע קש מתקפל

אני מאוד אוהבת כובעי קש. כל כך אוהבת עד שכל פעם שאנחנו יוצאים מהבית אני אומרת לעצמי "שירי תזכרי לקחת את הכובע" ואז אני שוכחת… הכובע הזה מתקפל והוא יכול פשוט להשאר בתיק וככה הוא כל הזמן שם!

ארגונית לגב המושב

אני מרגישה שאני חוזרת על עצמי אבל כיסים הם החיים עצמם. הארגונית הזו יכולה להפוך נסיעה מחוויה מעיקה שבה מנסים לדוג חפצים ממעמקי התיקים ולא מוצאים כלום לכיף שבו ברור איפה כל דבר והילדים יכולים לתפעל את זה לבד!

שירי פופינס דולב

מחברת הספר "בית שעובד בשבילך", מרצה ומלווה תהליכים לארגון הבית.
איקאה הוא המקום השמח שלי, אני חנונית של פתרונות אחסון ומכורה לפרוייקטים של DIY. המטרה שלי? ללמד אותך איך ליצור לעצמך בית שאת לא צריכה לסדר (את יכולה אם בא ממש לך)

אהבת? מוזמנת לשתף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

חיפוש!

איזה נושא מעניין אותך היום?

הספר הדיגיטלי

בית שעובד בשבילך

נושאים חמים

אישה עם ספר על הראש - במה את מאמינה
ארגון ועיצוב

במה את מאמינה?

לגדול בעולם הזה אומר שאנחנו מתחנכות על ערכים שמישהו שהיה משמעותי בחיינו מאמין בהם.לחיות בחיים האלה אומר שאנשים מסתכלים עלינו

קרא עוד »

יש לך שאלה?

תפריט נגישות