שולחן מאחורי הספה

הסלון בבארט

אני חייבת להודות לכן! כן אתן! הקוראות שלי 🙂 מאז שהתחלתי לכתוב את הבלוג ואני מקבלת מכן חיזוקים חיוביים יש לי יותר בטחון ואומץ לעשות פרוייקטים בבית. את הפרוייקט הזה רציתי לעשות כבר שנתיים ומשהו – שולחן מאחורי הספה! למנורה, כוסות, נרות, ספרים.לא מצאתי משהו מוכן שהתאים במידות ולהכין לבד באמת שלא היה לי אומץ. לאחרונה החלטנו להצמיד את הספה לחלון כדי לפנות יותר מרחב בסלון. רצה הגורל ומאחוריה נוצר חלל בוא שממש ביקש שולחן. אז החלטתי ללכת על זה ומסתבר שזה הרבה יותר פשוט ממה שחשבתי!!

החומרים בהם השתמשתי:
קרש עץ 150X30
נייר ליטוש
10 מסמרים לעץ
24 ברגים
2 זויות פרגולה
2 משולשים מדיקט
מברגה
מברג
פטיש
ועפרון.

את קרש העץ קניתי וחתכתי אצל מאיר האלוף בנגריה בהום סנטר בני ברק. מאיר ואני כבר בסטיז והוא עזר לי להחליט איך לבנות את השולחן בדיוק. החלטנו לחתוך את הקרש לאורך כך שייוצרו שתי חתיכות של 150X15 כך ש-15 ס"מ זה העומק של השולחן. חתיכה אחת תהיה השולחן עצמו ומהחתיכה השנייה יצרנו רגליים כל אחת באורך של 60 ס"מ. ליטשתי את הקרשים בזריזות והעמדתי אותם אחד על השני בצמוד לדלת כדי לסמן את מיקומי הברגים לפי זוית הפרגולה. בהמלצת מאיר עשיתי חורים קטנים עם מסמר ופטיש כהכנה להברגה.

השלב הבא היה פשוט להבריג הכל. שוב נעזרתי בדלת כדי לדייק.

קצת חששתי שהרגליים יזוזו והשולחן לא יהיה יציב אז מאיר דאג לצייד אותי במשולשי דיקט שחיברתי עם מסמרים.אחד בפינה ועוד שניים בכל צד. כמו שאפשר לראות לרגל יש נטייה החוצה לכן וכשדפקתי את המסמרים לחצתי אותה פנימה. ההתנגדות הזו תתן עוד יציבות.

כשסיימתי השולחן נראה כך. החלטתי לא לצבוע אותו בינתיים כי כשהספה צמודה אליו לא ממש רואים אותו.

זה השולחן הממוקם בנישה. יצא על הסנטימטר.

וזה המראה הסופי עם המנורה, הנרות והספה הצמודה.

הסלון פתאום נראה יותר ביתי, יותר מוגמר, שאני לא אעוף ואומר כמו מקטלוג!! אז שוב תודה לכן!

שירי פופינס דולב

מחברת הספר "בית שעובד בשבילך", מרצה ומלווה תהליכים לארגון הבית.
איקאה הוא המקום השמח שלי, אני חנונית של פתרונות אחסון ומכורה לפרוייקטים של DIY. המטרה שלי? ללמד אותך איך ליצור לעצמך בית שאת לא צריכה לסדר (את יכולה אם בא ממש לך)

אהבת? מוזמנת לשתף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

חיפוש!

איזה נושא מעניין אותך היום?

הספר הדיגיטלי

בית שעובד בשבילך

נושאים חמים

אישה עם ספר על הראש - במה את מאמינה
ארגון ועיצוב

במה את מאמינה?

לגדול בעולם הזה אומר שאנחנו מתחנכות על ערכים שמישהו שהיה משמעותי בחיינו מאמין בהם.לחיות בחיים האלה אומר שאנשים מסתכלים עלינו

קרא עוד »

יש לך שאלה?

תפריט נגישות