פתרונות אחסון אקריל – וושליסט יוני

פתרונות אחסון אקריל - ווישליסט יוני

במשך שנים ארוכות פתרונות אחסון מאקריל לא היו מנת חלקנו והיינו צריכות להזיל ריר על תמונות מאמריקה בעוד פתרונות האחסון שהיו בנמצא פה בארץ היו רק סלסלות מפלסטיק זול.
באיחור אופנתי פתרונות האקריל התחילו להגיע גם אלינו והיום המבחר כבר מספיק גדול כדי להקדיש להם ווישליסט שלם.

פתרונות האחסון מאקריל עמידים (יחזיקו לך הרבה זמן), שקופים (כך שתוכלי לראות בקלות מה יש בפנים ולחסוך זמן בחיפושים) והכי חשוב! פתרונות אחסון מאקריל נראים נהדר בכל חלל (הם מודרניים ויוקרתיים ואולי אפילו אלגנטיים) בפוסט הזה ריכזתי לך 10 פתרונות אחסון אקריל שמתאימים למגוון רחב של חפצים וחדרים, מהמטבח ועד חדר האמבטיה וארון הבגדים. אם מעניין אותך לקרוא את ווישליסט מאי לחצי כאן

1. מיכל אקריל למזון יבש
מיכלי אקריל הם פתרון נהדר לאחסון מזון יבש כמו פסטה, אורז, קמח ודגנים. השקיפות מאפשרת לראות כמה נשאר מכל דבר, והאטימה שומרת על טריות המזון.
לינק למיכל אקריל למזון יבש

2. ארגונית למקרר
ארגוניות אקריל עוזרות לחלק את תכולת המקרר לקטגוריות כך שלכל סוג אוכל יש מקום משלו. הארגונית עוזרת גם לשמירה על הניקיון במקרר, כי אם משהו נשפך הוא תחום בתוך הארגונית ואז צריך לנקות רק אותה. מגיעה גם בגרסא יותר צרה
לינק לארגונית למקרר

3. מגש אקריל מסתובב
המגש המסתובב הזה מאיקאה, מאפשר גישה נוחה לכל מה שנמצא בעומק המדף בלי להתאמץ. מתאים למקרר, למטבח, לארון מתחת לכיור ואפילו לאחסון תרופות או קוסמטיקה באמבטיה
לינק למגש אקריל מסתובב

4. ארגונית כלי כתיבה
הארגונית המקסימה הזו מאפשרת לאחסן כמות גדולה של כלי כתיבה כמו עטים, טושים, מרקרים לפי קטגוריות בנגישות שיא. ממש כמו בחנות כלי כתיבה, איזה כיף.
לינק לארגונית כלי כתיבה

5. מדפונים מאקריל
מדפוני אקריל הם פתרון אחסון מאוד וורסטילי שמאפשר הציג לראווה חפצים יומיומיים וכך להפוך אותם מפזרת לחפצים מעוצבים. אפשר להשתמש בהם להצגת תמונות, ספרים, תבלינים או בשמים ומוצרי טיפוח. את המדפונים האלה אפשר להזמין באיזה מידה ובאיזה גימור שרוצים.
לינק למדפונים מאקריל

פתרונות אחסון אקריל - מחלק מדף

6. מחלקי מדף אקריל
מחלקי מדף הם פתרון אחסון חכם שעוזר לשמור על סדר בארונות. הם יוצרים הפרדה בין הערימות על המדף ותומך בהן כך שלא ישפכו כשמוציאים פריטים מהערימה.
לינק למחלקי מדף אקריל

7. מגירון אקריל לאיפור
מגירון האקריל של סקארה הוא דרך מצוינת לארגן את האיפור בצורה נגישה, מאפשר לראות בקלות את כל הפריטים וגם מגן עליהם מאבק. מה שהופך אותו לפתרון אחסון אידיאלי גם לתכשיטים.
לינק למגירון אקריל

8. מגירות אקריל נערמות
מגירות אקריל עוזרות להתאים את גודל האחסון לחפצים וכך מאלשמור על הארגון לאורך זמן. ניתן לאחסן בהן פירות וירקות, מוצרי אפייה במזווה, תרופות, גרביים, תחתונים, צעיפים, ספוגים וכפפות מתחת לכיור במטבח ועוד ועוד…
לינק למגירות אקריל

9. מחלקי מגירה לבגדים ואביזרים
מחלקי מגירות מאקריל עוזרים לשמור על הסדר במגירות הבגדים. ניתן לאחסן בעזרתם חולצות, מכנסיים, גרביים, תחתונים, צעיפים ועוד. אפשר כמובן גם להשתמש בו במגירות מזווה.
לינק למחלקי מגירה

פתרונות אחסון אקריל - סט ארגוניות אקריל

10. סט ארגוניות אקריל למגירה
ארגוניות האקריל האלה עוזרות לשמור על הארגון והניקיון במגירות שטוחות יחסית כמו מגירות כלי כתיבה, סכו"ם וכמובן מגירות ג'אנק. הן מגיעות בארבעה גדלים שונים כדי שנוכל להתאים את גודל הכלי לגודל החפצים.
לינק סט ארגוניות אקריל למגירה

לסיכום, פתרונות אחסון אקריל הם בחירה מעולה לכל חדר בבית. הם שקופים, עמידים ואסתטיים, ומתאימים למגוון רחב של חפצים. כמובן שחשוב לוודא שפתרון האחסון שאת רוכשת מותאם למידות הארון או המגירה שאליו הוא מיועד.

שירי פופינס דולב

מחברת הספר "בית שעובד בשבילך", מרצה ומלווה תהליכים לארגון הבית.
איקאה הוא המקום השמח שלי, אני חנונית של פתרונות אחסון ומכורה לפרוייקטים של DIY. המטרה שלי? ללמד אותך איך ליצור לעצמך בית שאת לא צריכה לסדר (את יכולה אם בא ממש לך)

אהבת? מוזמנת לשתף!

6 תגובות

  1. הלינק למגירות אקריל נערמות שבור, יש מצב שתשימי לינק מעודכן בבקשה.

  2. תודה רבה שירי.
    אני מחפשת מעין מגשי אקריל בגודל של בערך 40 ס"מ על 30 ס"מ ובגובה של בערך 3 ס"מ
    יש לך רעיון איפה ניתן לקנות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

חיפוש!

איזה נושא מעניין אותך היום?

הספר הדיגיטלי

בית שעובד בשבילך

נושאים חמים

אישה עם ספר על הראש - במה את מאמינה
ארגון ועיצוב

במה את מאמינה?

לגדול בעולם הזה אומר שאנחנו מתחנכות על ערכים שמישהו שהיה משמעותי בחיינו מאמין בהם.לחיות בחיים האלה אומר שאנשים מסתכלים עלינו

קרא עוד »

יש לך שאלה?

תפריט נגישות