ווישליסט מרץ – כלי הגשה

מוצרי הגשה נבחרים

עכשיו כשפורים חלף ופסח בפתח… זה בדיוק הרגע לווישליסט כלי הגשה מוגזמים! אני לא יודעת מה איתך, אבל אחרי שנה שלא אירחנו אף אחד ולא יצאנו למסעדות, אני כבר לא מסוגלת אפילו להסתכל על הכלים שיש לי בבית. איזה מזל שבדיוק מגיע פסח וזה הזמן המושלם להתחדש.

האמת היא שלא ברור לי בדיוק למה, אולי זה בגלל שיש לי צורך לפצות על השנה הזו ואולי זה פשוט האביב שמגיע, אבל הפעם בא לי לקנות מלא כלי הגשה מוגזמים ממש. כאלה בולטים, שאי אפשר יהיה להתעלם מהם. סוד קטן בינינו: אני ממש לא הולכת להשתמש בהם רק בחגים…

ראנר דקורטיבי לכלים חמים

הראנר הזה של פנומה גם דקורטיבי וגם פרקטי. הוא מייתר את הצורך בגיבוב מסורבל של תחתיות לדברים חמים והופך את כל מרכז השולחן למשטח שמתאים להגשת סירים, מחבתות ותבניות.

מעמד לעוגה מתכת לבן

כל מה שיעזור לקצר את המרחק מהעוגה לפה שלי, אני בעד.
ואם זה לא מספיק, אז זה גם אחסון לגובה, בקיצור כל מה שאני אוהבת בעולם הזה.
המעמד החמוד הזה אמנם נראה תכלת אבל הוא לבן… הוא עשוי ממתכת וניתן לשימוש בשני גבהים. הרגל שלו מורכבת משני חלקים, אפשר להסיר את החלק העליון של הרגל ולהבריג את המגש ישירות לחלק התחתון ואז מתקבל הגובה הנמוך יותר. אגב, יש את המעמד הזה גם בגודל יותר קטן.

סלסלת נירוסטה להגשה 

לארוחות בסגנון דיינר אמריקאי, שמן טיגון נמכר בנפרד…
כן, גם אם היא תשמש רק לצ׳יפס פעם בכמה חודשים…
עדיין בעייני שווה להגזים ולבזבז עליה מקום אחסון.

מחבת אלומיניום

נכון שאני לא אוהבת לקנות דברים שלא מתאימים למדיח אבל המחבתות האלה יוצאות דופן…
הן עשויות מאלומיניום ומתאימות להגשה בלבד כלומר לא מתאימות לגז ולא לתנור אבל הן ייקחו אותנו רגע ליוון אז אני אשטוף אותן ביד…

כוס ג׳ולפ

שנים שאני מחפשת את הכוס הזו והנה עכשיו לקראת החג מצאתי אותה!! היא מתאימה להגשת קוקטיילים הבנויים על קרח כתוש, היא מעצימה את מראה הקוקטייל עם התעבות אדי הקור על המתכת. היא גם יפה למלא שימושים אחרים שבכלל לא קשורים לאלכוהול…

דקנטר ליין

כי אם יש משהו שיותר משמח מ-4 כוסות יין זה למזוג אותן מדקנטר מעוצב שמאפשר ליין לנשום ולהתאוורר. מומלץ לאוורר לפחות  20 עד 30 דקות מבעוד מועד.

שמפניירה 

אי אפשר לדבר על קרח ואלכוהול בלי להתייחס לשמפניירה. כשחושבים על זה טוב מגלים שמדובר בהשקעה משתלמת של 2 במחיר 1, כי היא לא רק דלי שממלאים בו קרח ומים בשביל לשמור על השמפניה קרה אלא היא פריט עיצובי לכל דבר…

פמוט בראס  

הפמוט הזה מיובא מאיטליה ועשוי מבראס והוא חלק ממשפחה של כמה גדלים. זה משמח אותי לדעת כשחפץ כלשהו הוא חלק ממשפחה… כי אז אני יודעת שתמיד אפשר להרחיב אותה.

מעמד נירוסטה 3 קומות 

מעמד 3 קומות אביזר חובה בכל בית.. אחרת איך תגישי את כריכי המלפפון והמאפים עם התה של 4 אחר הצהריים??

צלחת פסח פרחונית

ואחרונה חביבה צלחת פסח בצורת פרח. אני לא יודעת אם הצלחת הזו הלכתית או לא אבל היא צלחת הפסח היפה ביותר שראיתי עד כה וממש הצלחתי לדמיין אותה אצלנו בבית… באמת אולי הגיע הזמן שתהיה לנו צלחת פסח.


לפריטים מהפוסט

[pojo-slideshow id="11672"]


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

חיפוש!

איזה נושא מעניין אותך היום?

הספר הדיגיטלי

בית שעובד בשבילך

נושאים חמים

יש לך שאלה?

תפריט נגישות