ווישליסט יוני – מגירונים

חתול לבן יושב על כוננית ספרים ממתכת על הכוננית יש קישוטים קלסרים ומגירון עץ לבן

לפני כמה ימים שאלתי במייל איזה פתרונות אחסון אתן מחפשות בארץ ולא מוצאות.
אחת התשובות שחזרה על עצמה הכי הרבה הייתה מגירונים.
נכון שאין המון סוגי מגירונים בארץ, אלה שיש לא תמיד מאוד דקורטיביים ועם זאת כשמחפשים אפשר למצוא מגוון של גדלים, חומרים וסוגים שעושים את העבודה.
אז החלטתי לדחות את הווישליסט שתכננתי לעשות החודש והכנתי לכן ווישליסט מגירונים.

מגירונים מתאימים לכל ארון או כוננית שחסרה בו חלוקה פנימית.
נבחר את סוג המגירון לפי סוג החפצים שנרצה לארגן בתוכו והמקום שבו נבחר לארגן אותם.
מגירונים הם אחד מפתרונות האחסון האהובים עליי.
הם מתאימים מתחת לכיור באמבטיה, במטבח, לאחסון סכו״ם חד פעמי, תרופות, ניירת, בגדים, תחתונים, גרביים, כלי כתיבה, איפור, תכשיטים ועוד ועוד… בואי נתחיל.

מגירון פלסטיק צבעוני

מגירון גדול – 4 מגרות 

 

מגירון שקוף גודל A4

 

מגירון שקוף מסגרת צבעונית  

 

 

מגירון פלסטיק צבעוני

המגירון הזה שימש אותי כבר בהרבה מקומות בבית. מתחת לכיור במטבח, לאחסון במשרד ואפילו באמבטיה. הגודל שלו הוא רוחב 18.5 ס"מ, גובה 20 ס"מ, עומק 26.5 ס"מ שמתאים לרוב הכונניות. ניתן לפרק ולחבר את המגירות אם יש צורך בגובה שונה, אפשר גם לחבר שני מגירונים אם צריך.

כתוב את הכותרת כאן

המגירון הזה גדול ומסיבי והוא מתאים בעיקר לאחסון חפצים גדולים או חפצים שאפשר לאחסן בתערובת. הוא יכול להתאים לסמרטוטים, מגבות, לבגדי ילדים וכל דבר שאפשר לקפל בקיפול מעטפה שמחזיק מעמד גם אם הילד הופך את כל התוכן של המגירה כדי למצוא את מה שהוא מחפש. אם את רוצה ללמוד לקפל מעטפה את יכולה למצוא בקורס ארגון ארון.

מגירון שקוף A4

מגירונים שקופים באמת לא קל למצוא בארץ אז אני שמחה להציג לכן את המגירון הזה. הוא שקוף וניתן לראות את התוכן שלו. אפשר להשתמש בו למשרד ואפילו איפור אני גם מאחסנת במגירון כזה. גם כאן אפשר לפרק ולהרכיב את המגירות כאוות רצוננו.

מגירון שקוף קטן

בחיי יש אין סוף שימושים למגירונים האלה. יש לנו מגרון דומה לאחסון תרופות, סכו״ם חד פעמי, טושים, דפים וחומרי יצירה ואפילו לחלקי בקבוקים של אלה.

מגירון אקרילי

המגירון האקרילי הזה מיועד בהגדרה לאחסון של איפור אבל האמת היא שאני מעדיפה להשתמש בו לאחסון של תכשיטים קטנים. כמו טבעות ועגילים. שרשראות וצמידים אני מאחסנת בצורה אחרת. אני מאוד אוהבת פתרונות אחסון מאקריל. בעייני הוא יכול להיות יפה גם לאחסון של כל מיני כלי כתיבה על שולחן העבודה.

מגירון צר על גלגלים

המגירון הזה נדיר. הוא שקוף. כמו שאמרתי זה לא טריוויאלי למצוא בארץ מגירונים שקופים. בנוסף לזה הוא גם צר שזה ממש נדיר. הוא מגיע עם מגרה אחת עמוקה ושלוש פחות עמוקות. באתר של אייס מראים שהוא יכול להתאים למטבח כמזווה, לשירותים. בנוסף לזה הוא יכול להתאים גם מתחת לכיור משני צידי הסיפון. אני לא מכירה אותו אישית אבל לדעתי הוא מודולרי ואפשר לפרק ולהרכיב מגרות ואפשר גם להשתמש בו עם או בלי גלגלים. אגב, יש גם מגירון שמגיע עם 6 מגירות.

מגירון מתכת - הלמר

אפשר לומר שאני מאוד אוהבת את הלמר. זה מגירון משרדי במהותו. הוא עשוי ממתכת ומיועד לאחסון ניירת וציוד משרדי. אני אוהבת שהמגירות לא עמוקות מדי ואפשר להפריד בין קטגוריות בקלות. לי יש הלמר לחומרי היצירה שלי, הלמר לכלי העבודה, הכבלים, המנורות וכל מה שצריך במרפסת שירות. עוד ייתרון עם מגירונים הוא שאפשר להעביר אותם מדירה לדירה כמו שהם, עם כל התכולה שלהם בפנים. בגלל שההלמרים של מרפסת השירות שלנו עברו כמו שהם, כשעברנו דירה לחריש בלילה הראשון כשזוהר ביקש ממני מכסה לשקע ידעתי מיד מאיפה לשלוף לו אותו. אני אוהבת מגירונים אהבת נפש. כבר אמרתי?

מגירון קרטון

המגירון הזה עשוי מקרטון ממוחזר. עובדה שמגבילה אותו בעיקר לשימוש משרדי. נייר, חומרי יצירה, מחברות, שמרדפים, מעטפות, כבלים וכלי כתיבה. לנו היה מגירון כזה לציוד ניקיון לנעליים.

מגירון עץ

המגירון עץ הזה לא עמוק במיוחד אבל הוא מחולק טוב. יש שלושה גדלים של תאים. אני השתמשתי במגירון דומה לציוד לשיער עוד כשגרתי אצל ההורים. תא למסרקים, תא לגומיות תא לקליפסים, תא לסיכות ואפילו תא לתכשירי שיער. יש לציין שעבר די הרבה זמן מאז שעזבתי את הבית של ההורים ומגירוני העץ שלי עדיין איתי. היום הם משמשים למוצרי נייר במשרד, כמו שאת יכולה לראות בתמונת הקאבר.

שירי פופינס דולב

מחברת הספר "בית שעובד בשבילך", מרצה ומלווה תהליכים לארגון הבית.
איקאה הוא המקום השמח שלי, אני חנונית של פתרונות אחסון ומכורה לפרוייקטים של DIY. המטרה שלי? ללמד אותך איך ליצור לעצמך בית שאת לא צריכה לסדר (את יכולה אם בא ממש לך)

אהבת? מוזמנת לשתף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

חיפוש!

איזה נושא מעניין אותך היום?

הספר הדיגיטלי

בית שעובד בשבילך

נושאים חמים

אישה עם ספר על הראש - במה את מאמינה
ארגון ועיצוב

במה את מאמינה?

לגדול בעולם הזה אומר שאנחנו מתחנכות על ערכים שמישהו שהיה משמעותי בחיינו מאמין בהם.לחיות בחיים האלה אומר שאנשים מסתכלים עלינו

קרא עוד »

יש לך שאלה?

תפריט נגישות