ווישליסט יולי – איקאה סייל

תמונת קאבר לפוסט ווישליסט יולי איקאה סייל

קשה להאמין שהגענו לקיץ.. אבל הנה אנחנו בפתחו של הארוע החצי שנתי המרגש ביותר בעולם פתרונות האחסון אני מדברת כמובן על איקאה סייל!!

בווישליסט הפעם ריכזתי כמה פתרונות אחסון מצויינים, נאים, שימושיים וורסטיליים (שיכולים להתאים למבחר מקומות בבית), צירפתי עוד כמה פריטים נבחרים שמצאו חן בעייני.

RÅSKOG

עגלת רסקוג היא הגו טו הקלאסי כשמחפשים פתרון אחסון לחפצים שמשתמשים בהם בכמה מקומות במקביל כמו מוצרי שיער ואיפור אם את מתאפרת גם בחדר שינה וגם באמבטיה או לחומרי יצירה אם הילדים מציירים גם בחדר שלהם וגם במטבח וגם לציוד משרדי אם את עובדת בכמה מקומות בבית. בקיצור הבנת את הקטע. מה שנוח בה זה שהמדף האמצעי ניתן להזזה כדי שתוכלי להכניס חפצים בגבהים שונים בהתאם לצורך שלך.

NÄMMARÖ

כן.. נראה שאני מפתחת חולשה למחיצות. אורח החיים האופן ספייסי שמתהווה פה בשנים האחרונות יוצרת לנו מצב שבו יש כמה פונקציות בחלל אחד. לפעמים דווקא יותר נעים להפריד בין הפונקציות. נגיד בין שינה ושולחן עבודה באותו החדר או עבודה וסלון או מטבח וסלון. המחיצה הזו מיודעת לחצר אבל בעייני היא ממש יכולה להתאים גם לבית.

STÖTTA

מנורה לארון בגדים שנדלקת כשפותחים את הדלתות, היא תוספת מדליקה לכל ארון בגדים. זה נוח במיוחד בחדרים חשוכים או כשצריך להתארגן בזמן שהבן זוג עדיין ישן. מניסיון. היא עובדת על בטריות אפשר כמובן לשלב אותה עם הבטריות הנטענות של איקאה.

GARNITYREN

בואי נתחיל בזה שאני חושבת שתמיד צריך לקנות עוד קופסאות אבל קופסאות שהן קערות בעצם בכמה גדלים שונים זה ממש נו בריינר. כמה מעצבן זה לשים את האוכל בקערה ואז להעביר אותו לקופסה כדי להכניס למקרר או לכסות את הקערה עם צלחת. נו זה כל כך שנות השמונים. מה שעוד יפה בקופסאות האלה זה שהן נכנסות אחת בתוך השניה כשרוצים לאחסן אותן. בקיצור איטס אין דה בג.


SÄTTING

קופסא לאחסון המפצל של החשמל היא לא מותרות. המפצלים והכבלים מעמיסים על כל חלל. חשוב מאוד למצוא להם מקום שבו הם יוכלו לגור כדי שלא נצטרך להרגיש את העומס כל הזמן. מצויינת לעמדת הטענה של טלפונים סלולריים וטאבלטים.

STRANDÖN

שמשיה זה ממש לא פתרון אחסון. אבל היא חמודה וצבעונית והיא פשוט הייתה חייבת להכנס לרשימה

LÄMPLIG

על הקרש הזה אני לא זוכרת אם כתבתי כבר בעבר או לא (סביר שכן..) אבל יש לנו אותו כבר כמה שנים ואם לא היה לנו אותו הייתי קונה אותו שוב. הוא מאוד נוח כדי ליצור עוד משטח עבודה מעל הכיור או מעל הכיריים כשהם לא בשימוש כמובן..

FREDVANG

המגירה הזאת מתחת למיטה משמשת גם לאחסון של חפצים בשימוש יומיומי וגם כשידת לילה. היא על גלגלים ככה שמאוד נוח לתפעל אותה. אהבתי מאוד.

LÄTTBAKAD

איך איקאה תמיד פותרים לי בעיות שלא ידעתי שיש לי.. אז הפעם הם פתרו לי בעיה שידעתי שיש לי אבל לא ידעתי איך לפתור אותה.. להכין עוגיות! ניסיתי את השיטה עם הכף גלידה לא עבד אפילו ניסיתי להשתמש במכין פלאפלים ואף אחד מהם הוא לא בגודל נכון לעוגיות. מזל שאיקאה מכירים אותי כל כך טוב.

INVALLNING

טוב, העגלה הזו גאונית ממש. אפשר להניח עליה מבחר קופסאות שיש בבית.
ואז להפוך אותם לניידים.

שירי פופינס דולב

מחברת הספר "בית שעובד בשבילך", מרצה ומלווה תהליכים לארגון הבית.
איקאה הוא המקום השמח שלי, אני חנונית של פתרונות אחסון ומכורה לפרוייקטים של DIY. המטרה שלי? ללמד אותך איך ליצור לעצמך בית שאת לא צריכה לסדר (את יכולה אם בא ממש לך)

אהבת? מוזמנת לשתף!

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

חיפוש!

איזה נושא מעניין אותך היום?

הספר הדיגיטלי

בית שעובד בשבילך

נושאים חמים

אישה עם ספר על הראש - במה את מאמינה
ארגון ועיצוב

במה את מאמינה?

לגדול בעולם הזה אומר שאנחנו מתחנכות על ערכים שמישהו שהיה משמעותי בחיינו מאמין בהם.לחיות בחיים האלה אומר שאנשים מסתכלים עלינו

קרא עוד »

יש לך שאלה?

תפריט נגישות