את לא לבד…

הבית שלנו הוא אחד המקומות היותר עמוסים בחיים שלנו. כל מה שאנחנו צוברות במהלך החיים בסוף מתרכז לשם. הבגדים, הנעליים, התחביבים, העבודה, הילדים, בן הזוג וכמובן כל הדברים שהם מביאים איתם, הכל הכל נמצא בתוך הבית. אז איך יכול להיות שבמקום כל כך צפוף אנחנו בסוף מרגישות לבד?

מה שגיליתי לאחרונה אחרי הרבה שיחות עם לקוחות וגם מתוך ניסיון אישי שלי, הוא שעבור רובנו, כשאנחנו צריכות להתמודד מול הבית אנחנו מרגישות לבד. לבד מול העומס, לבד מול הגרביים בסלון, לבד מול הבלגן שלא נגמר, לבד מול הכביסה שלא נגמרת והכיור מלא הכלים (טוב לפעמים גם הבעל עוזר קצת) ועדיין… אני מאמינה שנשים מחוברות לבית שלהן באופן מיוחד, כשמשהו בבית לא עובד, כשהפזרת משתוללת, כשלחפצים אין מקום,אנחנו מרגישות את זה יותר מכל שאר בני הבית.זה יושב עלינו, זה הולך איתנו לכל מקום, זה אפילו משפיע על תחושת הערך העצמי שלנו.

אני שומעת כל יום מהלקוחות שלי את תחושת התסכול ועד כמה הן מרגישות לבד מול המצב בבית אבל… אני גם רואה איך ניתן לפתור כל בעיה. אני רואה את ההקלה כשהלקוחות שלי מיישמות את השיטה שפיתחתי לארגון הבית, ובעיקר את החיוך שלהן כשהן מרגישות שסוף סוף הן לא לבד מול הבית.

ממש לאחרונה הצלחתי לדייק את החזון שלי לעסק, אני רוצה להגיע לכל בית שבו צריך אותי, ולהנגיש את השיטה שלי לארגון הבית כדי להראות לכל מי שרוצה, איך היא יכולה לייצר לעצמה בית שמותאם להרגלים ולצרכים שלה ושל בני הבית. ללמד אותה איך להוסיף עיצוב והום סטיילינג לבית שיבטא את האופי שלה ושיעשה לה כיף להיכנס הביתה.

הבנתי שמה שאני באמת רוצה, זה להקים בית ספר – את בית הספר לארגון הבית בשיטת שירי פופינס, שבו יהיו מלא קורסים לארגון ועיצוב הבית, שבתקווה יתנו מענה לכל צורך שעולה לך. אני רוצה לייצר מקום שבו תרגישי שאת לא לבד! אז אני ממש שמחה ונרגשת לחלוק איתך את ההשקה שלו, אמנם זה עוד לא מושלם, ויש הרבה לאן להשתפר, אבל אני מזמינה אותך ללחוץ כאן ולהתרשם בעצמך, ולהינות מהקורסים שזמינים לך עכשיו במחיר השקה מיוחד. ואם יש נושא שהיית רוצה ללמוד עליו ולא קיים כרגע, אשמח שתכתבי לי (מוזמנת גם סתם לכתוב איך התרשמת או אם מצאת שגיאות כתיב או קישורים שלא עובדים )

ותמיד תזכרי – זה שהבית שלך לא ב-סדר לא אומר שאת לבד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

 הספר הדיגיטלי

בית שעובד בשבילך

נושאים חמים

יש לך שאלה?

תפריט נגישות